fredag 11 februari 2011

Helgen vi har framför oss!

Hej hallå!

Den här veckan har bara rusat iväg. Jag vet inte varför, för vi har inte alls gjort något speciellt... Hur som helst har vi en spännade helg framför oss! Imorn ska vi åka till en by där flera av våra elever kommer ifrån. Där är det bröllop, tydligen är det en föredetta elev som ska gifta sig, så det är många som vi känner som ska dit. Det ska bli kul! Det ska även bli spännande för jag och Johanna bestämde oss för att vi ska stanna i byn över natten, trots att de flesta antagligen kommer att åka hem så fort bröllopet är över. Vi ska sova över hos en elev och får se vad vi hittar på helt enkelt!

Sedan är det på söndag avslutningsfest för de äldsta eleverna på hostlet som slutar skolan och därför ska flytta därifrån. Känns värsta sorgligt, det är antagligen sista gången vi ser vissa av dem snart... Tiden har gått så fort och jag kan inte fatta att de bara inte kommer att bo där längre. Det är typ 12 pers som bara kommer att försvinna därifrån! Jag hoppas att några av dem kommer tillbaka till engelskalägret vi ska hålla i början av mars!

Vi har helt klart en händelserik helg framför oss, ska skriva om allt sen! Nu måste jag packa och sova snart, för vi åker runt 7 imorn...

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar